måndag 3 januari 2011

kom hem nu efter en toppen kväll :)

Fett nice kväll på puma :) träffade jennifer, angelica oh Elias, hade sjukt kul, försökte lära mig biljard, de gick ju som de gick (A), haha, asså den dära pinnen böjer ju sig:o, men tillslut satt jag alla :p, btw: sätt aldrig fast en hund i en papperskorg, hah, så jäävla kul, jag oh Mickis va nere i affären. en tant hade satt fast sin hund i papperskorgen, och sen skulle den dära hunden såklart, hälsa medans jag pantade, haha papperskorgen rasa..han ville ge mig en present, PAPPER!.. såå j´ävla söt :).nu ska jag gå oh lägga mig, måste upp tidigt, redan vid 10, jävla föräldrar som bokar tvättstugan så jäävla tidigt!
Natti natti:) Btw: ni har väl inte missat att beställa Elin klings magasin ?, om ni nu har råkat gjort de så kan ni trycka på den hära länken, eller klistra in den i webbläsaren:p http://stylebykling.tv4.se/page/6/ puzz oh kram jennah :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar