tisdag 19 juli 2011

Vila i frid !




VILA I FRID (L)


Ditt liv va inte slut än, Oddis vi saknar dig.Varje morgon gick jag och mamma och kollade så att du levde.din energi började ta slut du hade inte den lekfulla blicken i ögonen längre.du brukade alltid springa och leka me tintin.Och man trodde ju att du snart skulle rulla fram.Fast de gjorde du ju redan.Du va mer än en katt.Du trodde du va en hund också om man bad fabian sitta så satte du dig me bredvid fabbe.Och när man sa varsegod så trodde antagligen du att maten va till dig så du gick också fram.Du hann ju också nästan alltid först.även fast du rullade fram.oddis jag har haft dig enda från jag föddes varför skulle dehär just hända dig ? ...Nu tycker säkert folk att jag e fånig som skriver dehär om en katt.Men du va inte bara en katt du va en hund en människa du va allt ! (L).Men igår när jag kan hem från jobbet, va du död.Den fina och lekfulla Oddis fanns inte längre...jävla skit Vi saknar och älskar dig oddisplssen. Puss och kram din älskade matte(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar