torsdag 14 juli 2011

JAG ÄLSKAR DIG





älskar dig, Du e mitt allt.Du gör min dag du fyller den dagen me kärlek.7 månader snart och dom månaderna har gått snabbt.Jag vill bara ha dig här vid mig nu.Jag längtar tills imorrn då ska jag äntligen få somna i din famn.Jag längtar tills jag får krama om dig puussa på di och bara mysa, och ha sjukt kul.Du fick mig sluta me allt, jag insåg inte att jag va påväg till en väg som inte hade vart bra, och som inte hade gått bra.Du fick mig och förstå.De BETYDER <3 Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.De skulle kännas så fel.För då e jag inte hel.Du kommer alltid finnas i mitt härta (L) <3 ÄLSKAR DIG :) Ps: imorrn när du kommer så får du hjälpa mig och bestämma vilken färg och hur bikinin ska se ut för de kan inte jag välja själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar