söndag 2 januari 2011

Sömnlös natt..

Godmorgon, vakna för en liten stund sen:), har sovit så sjuukt dåligt inatt, fastnade framför datan, oh satt oh hoppades på att Mickis (kusin) skulle ringa oh säga att hon kmr hem, hon har fått egen lägenhet så hon flyttade in i förrgår.Sen ringde cilla (moster) vid tjugo över tre inatt, när jag stog oh bakade bröd, och frågade om Mickis kunde komma hit, hon va så ledsen hon hatade tystnaden, oh sen att de va så litet 15 kvadratmeter, oh Albin kunde inte sova hos henne häller, för att sängen va så liten, sen kom hon hem vid halv 5, oh guud va skönt de va, ÄNTLIGEN!, jag fick som jag ville :p, vi satt oh snackade, oh jag fick mina julklappar oh presenter, foundation, puder, oh sen en tubhalsduk :p pperfekt ! :D, sen gick vi oh la oss vid halv 6, sen vakna jag vid kvart i tolv, gick upp och rökte, sen gick jag oh la mig en stund till:). Nu ska jag ta oh gå oh äta frukost.. puuuzzzar jeennah :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar